Thursday, December 23, 2010

Ha..Nie logo club Moto aku

Nie logo club moto aku..aku yg buat sendiri nie tau..hahahaha,,pening giler nak pikir buat logo nie..aku tnye mmber opis pon dia x tahu nak buat mcm mne..last2,aku buat sndiri jek la..cntik or x aku dah ciapkan..yang pnting dak2 club permotoran aku seku dah le..leh semua dah club suh aku g buat stiker pulak...

wah...mcm bnyak la pulak duit aku nak buat stiker tuk diorg..x reti nak kuar wet sndiri agaknyer..aku dah buat logo kire okay la tu kan..huhu... ade lagi 1 logo..same jek cume wrne la yang lain.. ha..jap2,sape2 nak join club nie meh la...aku nak cari ahli 1 malaysia nie..hahaha..

buat mase nie ahli yg ade brape org entah...perak ade,trengganu ade,n.sembilan ade,kedah ade,pahang ade, johor pon ade...wah..dah hanpir semua negeri aku nak kebas..hehehehe..lebih bnyak ahli lg best..dapat eratkan siratulrahim..btol x??huhuhu...

No comments:

Post a Comment